11/06/2024

Een Hartverwarmend Dankjewel aan Onze Sponsoren!

Bij Stichting Lemsterwens zijn we enorm dankbaar voor de steun van onze sponsoren. Dankzij jullie kunnen we dromen omzetten in realiteit en levens veranderen in Lemmer en omgeving. Jullie bijdragen maken een wereld van verschil en helpen ons om magie te creëren voor degenen die het het meest nodig hebben.

We willen graag onze sponsoren in het zonnetje zetten en hen hartelijk bedanken voor hun onmisbare steun:

Platinum Sponsor:

• BeachClub Lemmer: Onze helden van het hoogste niveau! Jullie ongelooflijke bijdragen zijn de hoeksteen van ons succes en maken buitengewone dingen mogelijk.

Gouden Sponsoren:

• Comfortis
  • Wind Groep

Met jullie gulheid kunnen we talloze wensen vervullen en een blijvende impact maken in onze gemeenschap. Jullie steun is goud waard!

Zilveren Sponsoren:

• Boersma Uitvaartverzorging
  • Pearl
  • Royal Smilde
  • Lepo Solar
  • Sterk Food Group
  • E&Y
  • NOCHT
  • Blooming
  • Wijhalla
  • De Gym
  • IJB Groep
  • Groenvries

Dankzij jullie constante steun kunnen we blijven groeien en nog meer dromen waarmaken. Jullie bijdragen zijn van onschatbare waarde.

Bronzen Sponsoren:

• Kuipers
  • De Hypotheek Shop
  • IQUANIA Advisory
  • DCHTBJ!
  • Kuin BV
  • GHIO
  • Kingma Wallinga
  • De Vries Maritiem
  • Werkvreugde
  • Speerstra
  • Bouwbedrijf Bosma
  • Keurslager 't Plein
  • Klein Design
  • Polem
  • LABFS
  • AMICA Advocaten
  • Rederij Toering
  • Vakgarage Aukema
  • Advisor

Jullie support helpt ons om belangrijke stappen vooruit te zetten en het verschil te maken voor velen. We waarderen jullie toewijding enorm.

Vrienden van de Lemsterwens:

• De Eerste Aanleg
  • FarsFood
  • Oogwereld Remon
  • Sinnergie

Onze vrienden van de Lemsterwens steunen ons met een vast bedrag over een bepaalde periode. Elk klein gebaar telt en jullie betrokkenheid maakt ons werk mogelijk. Bedankt dat jullie aan onze zijde staan en samen met ons bouwen aan een betere toekomst.

Dankzij jullie, onze fantastische sponsoren, kunnen we de magie laten voortleven en blijven streven naar een betere wereld voor iedereen in Lemmer en omgeving. Jullie rocken!