18/11/2023

Dit jaar hebben leden van de Lionsclub Lemmer, in samenwerking met Lehos, opnieuw zorgvuldig een selectie gemaakt van prachtige witte en rode wijnen. Deze wijnen zijn niet alleen heerlijk om te drinken, maar dragen ook elk een uniek verhaal met zich mee.

Wat deze wijnselectie nog specialer maakt, is dat alle opbrengsten volledig ten goede komen aan het goede doel(en). Dit jaar richtten we onze steun  “LemsterWens” en we zijn vastbesloten om een ​​positieve impact te hebben op onze gemeenschap en daarom zullen we ook een financiële bijdrage leveren aan de Voedselbank.

Samen streven we naar een warmere en zorgzamere kerst voor iedereen, want geloven in delen maakt de feestdagen nog mooier. Proost op een seizoen van vrijheid en verbondenheid!”
Voor het plaatsen van bestellingen kun je contact opnemen met een van de leden van de Lionsclub Lemmer. Eenvoudigweg een e-mail sturen naar wijnactie@lionsclublemmer.nl is ook een prima optie. Wij nemen graag de zorg op ons, van het bezorgen van de wijn tot aan de financiële afhandeling.

Bij Lionsclub Lemmer geloven wij in pro-actieve betrokkenheid bij het maatschappelijke, culturele, sociale en morele welzijn van onze regionale samenleving.

Klik hier voor je favoriete wijn