09/12/2023

Wat een fantastisch nieuws!

Als Lionsclub Lemmer zijn we ontzettend verheugd met de gulle donatie die Team Lemmer via ons mocht ontvangen! Deze steun betekent ontzettend veel voor hen, en we zijn vereerd om hieraan te hebben kunnen bijdragen. Hartelijk dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!

In een tijd waarin individualisme toeneemt en onze samenleving soms verhardt, is het van essentieel belang om mooie initiatieven te blijven ondersteunen. De kerstvrouwen zijn hier al enkele jaren een prachtig voorbeeld van.

Kerst draait voor ons om bewustzijn, samenhorigheid en naastenliefde. Het delen van vriendelijkheid en geluk maakt dat het zich vermenigvuldigt. Bent u ook geïnteresseerd om met uw organisatie bij te dragen aan dit mooie initiatief? Er zijn verschillende mogelijkheden om deel te nemen.

Het brengen van licht in donkere dagen is waar de kerstvrouwen voor staan. Ze bieden oprechte interesse, aandacht en tijd aan mensen die dat nodig hebben, en nemen altijd iets passends mee. Dit kan variëren van kerstpakketten met lekkernijen tot symbolische geschenken zoals houten kerststerren met verlichting.

Wat ons goede doel extra bijzonder maakt, is dat het volledig lokaal georiënteerd is. Lokale organisaties steunen de kerstvrouwen met financiële en materiële bijdragen, waarmee vervolgens lokale producten worden ingekocht om de kerstpakketten samen te stellen. Zo houden we de economische cirkel rond en zorgen we samen voor onze dorpsgenoten in moeilijke tijden.

Kerst zou voor iedereen een feestelijke tijd moeten zijn. Laten we samenwerken om dit streven te verwezenlijken!❤️ #teamLemmer #Cindy #Marina #Karla #Carolien #lionsclub #dankbaar