04/06/2022

Op 27 Augustus, 2022 organiseert Lionsclub Lemmer een spetterend en kleurrijk feest in Beachclub Lemmer. Met goede muziek, een toplocatie en speciale optreden van het talentvolle Piano & Co zal dit een onvergetelijke avond worden. Met Piano & Co komen alle hits in duizelingwekkend tempo voorbij op een feestelijke avond vol verzoeknummers en interactie! Passie, humor, muzikaliteit en star quality zijn sleutelwoorden voor deze show.

De opbrengsten van deze avond zijn voor Stichting Kleurrijk, die de Boerderij Kleurrijk in Oudemirdum beheert, waar mensen met een beperking wonen, werken en recreëren.

Beachclub Lemmer | 20:00-01:00 | Entree €18,50 | Koop hier je kaarten Kaarten zakelijk aanschaffen? Ga dan voor de package deal. Je krijgt dan voor 2 personen entree, 30 muntjes en we vermelden je bedrijfsnaam op het “vriend van Crazy & Colorful” overzicht tijdens het feest en op diverse social media uitingen. Na betaling versturen wij z.s.m. een factuur

Stichting Kleurrijk

Boerderij Kleurrijk is gelegen op ‘Landgoed Frisian Forrest’ te Oudemirdum. Het is een plek waar mensen met een beperking wonen, werken en en recreëren. Er komen kinderen voor de naschoolse- en zaterdag opvang. Op het terrein is ook een reguliere kinderopvang gevestigd. Er wonen momenteel 12 cliënten, er komen 23 kinderen voor de naschoolse- en zaterdag opvang en 33 werken op kleurrijk. Er zijn verschillende speelmogelijkheden voor de kinderen en is er een kleine kinderboerderij waar we liefdevol zorgen voor varkens, loopeenden, kippen en geitjes. Door de fraaie ligging en aankleding is het voor vele mensen een fijne plek om te vertoeven. Het terrein van Boerderij Kleurrijk is openbaar toegankelijk. Een bezoek aan en het spelen op het landgoed is kosteloos.

Dankzij de bijdragen van sponsoren kunnen wij bijvoorbeeld naar het zwembad of film, vaartochtjes maken of dagje uit. Ook helpen wij met het het onderhoud van het terrein zodat het goed kunnen blijven onderhouden en het voer van de dieren kunnen blijven betalen.