15/04/2024

Blokkeer je agenda voor het meest onvergetelijke strandfeest van het jaar! Op 22 juni 2024 organiseert Lionsclub Lemmer The Second Edition – Midsummer Beach Party bij Beachclub Lemmer. Mis deze spectaculaire avond vol muziek en plezier niet!  Zorg dat je erbij bent en beleef samen met ons een geweldige tijd terwijl we geld inzamelen voor "De Lemsterwens".

Vorig jaar was je er ook en hebben we enorm genoten van je aanwezigheid en steun. Dankzij jouw bijdrage hebben we mooie initiatieven kunnen realiseren die onze buurt in Lemmer aanzienlijk hebben verbeterd.

Als groep mannen hechten wij veel waarde aan verbondenheid en gezamenlijke actie. Met jouw aanwezigheid maken we van deze avond opnieuw een succes en kunnen we samen genieten van:

• Een prachtig Bospad bij Boerderij Kleurrijk in Oudemirdum, gerealiseerd samen met de Vrienden van Stichting Kleurrijk. Hierdoor hebben we niet alleen een schitterend stukje natuur gecreëerd, maar ook een ontmoetingsplek voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Ondersteuning van de Voedselbank in Lemmer, waarmee we mensen in moeilijke omstandigheden hebben kunnen helpen.
  • Een belangrijke bijdrage aan "De Kerstvrouwen", waarbij diverse mensen tijdens de feestdagen blij zijn gemaakt.
  • We hebben een prachtige laatste wens kunnen vervullen dankzij jullie steun.

Jouw aanwezigheid en steun maken het verschil in onze gemeenschap. Laten we samen onze buurt elke dag een beetje mooier maken.

We hebben grootse plannen voor de toekomst en hopen dat we op jou kunnen blijven rekenen. Zet dit knalfeest nu in je agenda. Wees er snel bij, want we hebben een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Mis deze kans niet!

Namens alle leden van Lionsclub Lemmer, nogmaals hartelijk dank voor jouw aanwezigheid en steun. Samen maken we er op 22 juni een geweldige avond van!

Reserveer hier je kaarten.