11/01/2024

Het is met groot genoegen dat we terugblikken op een buitengewoon succesvolle wijnactie van de Lionsclub Lemmer, in samenwerking met Lehos. Dit jaar hebben onze leden opnieuw met zorg een prachtige selectie van witte en rode wijnen samengesteld, elk met een uniek verhaal en onweerstaanbare smaak.

Wat deze wijnselectie nog specialer maakte, was het nobele doel dat eraan verbonden was. Alle opbrengsten gingen rechtstreeks naar het goede doel, met speciale steun aan "LemsterWens" en een financiële bijdrage aan de Voedselbank. Deze missie, om een positieve impact te hebben op onze gemeenschap, inspireerde ons en onze gewaardeerde klanten tot ongekende vrijgevigheid.

Samen streefden we naar een kerst vol warmte en zorg voor iedereen. Want geloven in delen maakt de feestdagen nog mooier. Onze proost ging dan ook niet alleen over het heffen van een glas wijn, maar over het vieren van vrijheid, verbondenheid en mededogen.

Met dank aan de steun van onze betrokken leden en de gulle donaties van onze klanten, kunnen we met trots zeggen dat deze wijnactie een gigantisch succes is geweest. Het heeft niet alleen bijgedragen aan het welzijn van onze gemeenschap, maar ook aan de vreugde van de feestdagen voor velen.

Hoewel de actie inmiddels is verlopen, willen we iedereen hartelijk bedanken die heeft bijgedragen aan dit prachtige resultaat. Jullie vrijgevigheid heeft een blijvende impact gehad en we kijken uit naar toekomstige initiatieven waarin we samen kunnen bouwen aan een betere wereld.

Voor verdere informatie over toekomstige acties en om betrokken te raken bij onze gemeenschapsinitiatieven, blijf ons volgen op onze sociale media en neem contact op met de leden van de Lionsclub Lemmer.